صندوق فروش

خرید صندوق فروش و نرم افزار فروش و حسابداری
صندوق فروش
صندوق فروش فروشگاهی
صندوق فروش
صندوق فروش مکانیزه
صندوق فروش
صندوق فروش لمسی
صندوق فروش

صندوق فروش در مدلهای مختلفی در بازار ایران وجود دارد اما باید در نظر داشت که کدام مدل از صندوق های فروش مناسب فعالیت و صنف کاری شما برای مکانیزه نمودن باشد.

 صندوق فروش مکانیزه فروشگاهی  را در دو نوع کلی میتوان تقسیم بندی نمود:

  • صندوق  مکانیزه فروش
  • صندوق  فروش لمسی مکانیزه

اجزاء تشکیل دهنده یک صندوق فروشگاهی

اجزا تشکیل دهنده یک صندوق فروش فروشگاهی دارای این پنج بخش میباشد:

  •  کامپیوتر که میتواندبصورت یک سیستم (all in one) با مانیتور های لمسی یکپارچه باشد( مانند عکسهای بالا)
  • چاپگر
  • بارکد خوان،بارکد اسکنر
  • نمایشگر مشتری
  • کشو پول

هر کدام از این موارد دارای مدلهای مختلفی میباشد البته شما  تمام این تشکیلات را احتمالا یکجا خریداری خواهید کرد ولی بهتر است بدانید که هر کدام از این موارد میتواند طوری انتخاب شود که بهترین بازدهی را برای شما با توجه به میزان فروش و صنف کاری داشته باشد.

کارکرد با این صندوق های فروش بسیار ساده میباشد و در عین حال باعث افزایش سرعت فروش میشود که این شرایط به سبب استفاده از نرم افزار ماندگار میباشد.

در این نرم افزار ماندگار این امکان وجود دارد که صندوق فروش با بقیه قسمتها به صورت آنلاین ارتباط داشته باشد که این امکان علاوه بر سرعت پاسخگویی و فروش بهتر باعث افزایش امنیت و جلوگیری از خطای صندوقدار و مشتری میگردد

با استفاده از این نرم افزار و صندوق فروش براحتی میتوانید این گزارش ها را در هر لحظه دریافت نمایید:

  •  گزارش فروش 
  •  گزارش کارکرد صندوقداران 
  •  گزارش فروش هر کالا یا گروه کالا به تفکیک
  •  گزارشات موجودی هر کالا و گزارشات مالی و حسابداری

 

کارکرد با این سیستم بسیار آسان میباشد و نیازی به یادگیری کامپیوتر و یا حسابداری نمیباشد.

مشخصات جدیدترین و بهترین صندوق فروش فروشگاه

برای تهیه بهترین و مناسب ترین صندوق فروش فروشگاه بهتر است موارد را در نظر بگیرید:
  • لمسی باشد چون یا استفاده از تکنولوژی لمسی سرعت فروش بسیار بیشتر خواهد شد.
  • all in one : یعنی کل سیستم در یک مانیتور خلاصه شده است که باعث میشود فضای کمتری اشغال شود.
  • cpu :  حداقلi3 باشد.
  • ram:  حداقل 8g باشد.
  • سایز مانیتور حداقل 20″ مناسب است.
  • شرکت واردکننده و گارنتی آن معتبر باشد.
  • علاوه بر تمامی مواردی که در بالا به آن اشاره شد بهتر است که  پورتهای usb آن حداقل 4 باشد.

بهترین برند صندوق فروش

  • all in one asus
  • all in one lenovo
  • و در برندهای ایرانی ” ترنا سیستم” پیشنهاد میشود.

صندوق فروش برای هایپر مارکت و فروشگاه های بزرگ

علاوه بر موارد در بخش بالا توضیح دادیم با توجه به تعداد صندوق ها بهتر است در تهیه سرور بسیار دقت نمایید.

و برای انتخاب صندوق فروش نیز از برندهای خاصی که در ایران دارای گارنتی و پشتیبانی نیستند استفاده نکنید هرچند که در جهان معتبر باشند ولی در زمان خرابی بدلیل نداشتن پشتیبان دچار مشکلات فراوانی خواهید شد.

گزارشات مختلف از فروش وکارکرد صندوقدار و ترازو داران میتواند شما را در مدیریت و کنترل کاربران برای جلوگیری از خطا و افزایش سود یاری نماید و علاوه بر آن سرعت فروش را افزایش دهد و در هر لحظه از موجودی هر کالا مطلع شوید.

صندوق فروش قنادی

صندوق فروش سوپر پروتئینی

صندوق فروش آجیل و خشکبار

صندوق فروش داروخانه

صندوق فروش نان فانتزی

صندوق فروش هایپرمارکت

صندوق فروش برای قنادی و شیرینی فروشی

با توجه به اینکه صندوق فروش در قنادی و شیرینی فروشی به ترازو دیجیتال متصل است پس در زمان تهیه صندوق فروش برای قنادی و شیرینی فروشی حتما ویژگی هایی که در بالا ذکر گردید را رعایت نمایید تا دچار کندی در زمان فروش نشوید.و در صورتی که تعداد صندوق فروش قنادی و ترازو دیجیتال شما زیاد است پس برای تهیه سرور حتما دقت نمایید  البته در صورتی که از صندوق های فروش خاص و قویتری استفاده نمایید لزومی به تهیه سرور نیست.برای تهیه صندوق های قویتر میتوانید با بخش فروش  تماس حاصل نمایید. گزارشات مختلف از فروش و کارکرد صندوقدار و ترازو داران میتواند شما را در مدیریت و کنترل کاربران برای جلوگیری از خطا و افزایش سود یاری نماید و علاوه بر آن سرعت فروش را افزایش دهد و در هر لحظه از موجودی هر کالا مطلع شوید.

صندوق فروش برای سوپر پروتئینی

صندوق فروش فروشگاه پروتئینی علاوه بر ویژگیهای که عنوان شد باید توانایی اتصال به چند ترازو و شبکه را داشته باشند و این موضوع باعث میگردد در انتخاب صندوق فروش برای فروشگاه محصولات پروتئینی  دقت بیشتری داشته باشید. توجه داشته باشید که سیستم های بیسیم اصلا مناسب کار شما نمیباشد. وبهتر است صندوق و بارکد خوان در برابر رطوبت مقاوم باشند. برای اطلاع از مدلهای مناسب با بخش فروش تماس بگیرید گزارشات مختلف از فروش وکارکرد صندوقدار و ترازو داران میتواند شما را در مدیریت و کنترل کاربران برای جلوگیری از خطا و افزایش سود یاری نماید و علاوه بر آن سرعت فروش را افزایش دهد و در هر لحظه از موجودی هر کالا مطلع شوید.

بهترین صندوق فروش برای فروش آجیل و خشکبار

در زمان تهیه صندوق فروش برای فروشگاه خشکبار باید این موضوع را بخاطر داشته باشید که ارتباط صندوق فروش با ترازوهای دیجیتال بصورت آنلاین در زمان فروش برای شما بسیار مهم و حیاتی میباشد و در صورتی که صندوق فروش مناسب برای فروش خشکبار انتخاب نکرده باشید دچار کندی خواهید بود و این موضوع برای مشتریان خوشایند نیست.

بهتر است صندوق فروش انتخابی شما علاوه بر مشخصاتی که در بالا ذکر شد دارای شبکه قوی ارتباطی با ترازوها نیز باشد که این شبکه بهتر است از نوع بیسم نباشد.

گزارشات مختلف از فروش وکارکرد صندوقدار و ترازو داران میتواند شما را در مدیریت و کنترل کاربران برای جلوگیری از خطا و افزایش سود یاری نماید و علاوه بر آن سرعت فروش را افزاریش دهد و در هر لحظه از موجودی هر کالا مطلع شوید.

صندوق فروش برای فروشگاه نان فانتزی

اگر شما فروش کالا بصورت وزنی دارید پس پیشنهاد میکنیم از ترازوهای دیجیتال آنلاین استفاده نمایید و برای انتخاب صندوق فروش برای فروش نان و نان فانزی و کیک بهتر است مواردیکه  بعنوان مشخصات سخت افزاری صندوق عنوان نمودیم  در نظر داشته باشید.
گزارشات مختلف از فروش وکارکرد صندوقدار و ترازو داران میتواند شما را در مدیریت و کنترل کاربران برای جلوگیری از خطا و افزایش سود یاری نماید و علاوه بر آن سرعت فروش را افزایش دهد و در هر لحظه از موجودی هر کالا مطلع شوید.

بهترین برند برای صندوق فروش فروشگاهی

صندوق فروش فروشگاهی مناسب برای اصناف مختلف باید دارای شرایط بروز و متداول باشد تا بتوانید براحتی از امکانات آن استفاده نمایید با دستگاه های مختلف مثل “دستگاه پرداخت الکترونیک بانک” ارتباط برقرار نماید و از تمام امکانات نرم افزاری آن استفاده نمایید و در عین حال امنیت و سرعت آن بتواند شما را در مدیریت یاری نماید.
گزارشات مختلف از فروش و کارکرد صندوقدار و ترازو داران میتواند شما را در مدیریت و کنترل کاربران برای جلوگیری از خطا و افزایش سود یاری نماید و علاوه بر آن سرعت فروش را افزایش دهد و در هر لحظه از موجودی هر کالا مطلع شوید.

صندوق فروش برای داروخانه

صندوق فروش مناسب برای داروخانه باید دارای شرایط بروز و متداول باشد تا بتوانید براحتی از امکانات آن استفاده نمایید با دستگاه های مختلف مثل “دستگاه پرداخت الکترونیک بانک” ارتباط برقرار نماید و از تمام امکانات نرم افزاری آن استفاده نمایید و در عین حال امنیت و سرعت آن بتواند شما را در مدیریت یاری نماید.
گزارشات مختلف از فروش و کارکرد صندوقدار و غرفه داران میتواند شما را در مدیریت و کنترل کاربران برای جلوگیری از خطا و افزایش سود یاری نماید و علاوه بر آن سرعت فروش را افزایش دهد و در هر لحظه از موجودی هر کالا مطلع شوید.

برای کسب اطلاعات بیشتر لطفا با بخش فروش تماس حاصل نمایید. 6-26408304-021