راهنمای خرید نرم افزار و سخت افزار برای شیرینی فروشی و قنادی

خرید صندوق فروش و نرم افزار فروش و حسابداری
نرم افزار فروش و حسابداری قنادی،شیرینی فروشی

راهنمای خرید نرم افزار و سخت افزار هابرای شرینی فروشی،قنادی و فروشگاه خشکبار و آجیل

برای راه اندازی یک قنادی،شیرینی فروشی مکانیزه لازم است مواردی را قبل از تهیه سخت افزار و نرم افزار در نظر داشته باشید.

ما در این مقاله سعی میکنیم تمام مواردی که باید بدانید را شرح دهیم.

برای داشتن یک قنادی با تکنولوژی های روز و کاملا مکانیزه  لطفا این مقاله را با دقت مطالعه نمایید

منظور از سخت افزار یعنی

  • صندوق فروش
  • بارکد خوان
  • فیش پرینتر
  • تراوز دیجیتال
  • سرور میباشد

و منظور از نرم افزار برنامه ایی که بروی صندوق فروش و سرور نصب میگردد و امکان

  • فروش
  • حسابداری
  • انبار و انبارگردانی
  • باشگاه مشتریان
  • فروش اینترنتی دارا باشد.

توجه داشته باشید شاید امروز که شما در حال افتتاح قنادی،شیرینی فروشی هستید نیازی به تمام این امکانات در نرم افزار نداشته باشید ولی مطمن باشید با پیشرفت کار و مرور زمان نیاز به این امکانات خواهید داشت پس در همین ابتدا مطمن شوید که این امکانات در نرم افزار وجود دارد حتی اگر این امکانات را امروز تهیه نکنید.

بزرگترین اشتباه که بسیار دیده میشود اینست که  اول سخت افزارها ( صندوق فروش ،کامپیوتر، بارکد اسکنر و…) را تهیه نمایید و بعد    نرم افزار را انتخاب نمایید این اشتباه مطمنا باعث درگیری همیشگی شما خواهد بود.

بهتراست ابتدا نرم افزار را انتخاب نمایید و با توجه به نرم افزار و پیشنهادات شرکت نرم افزاری اقدام به تهیه دستگاه ها نمایید حتی اگر فکر میکنید که اگر خودتان اقدام به خرید نمایید از مزایایی مثل خرید ارزانتر یا خرید اقساطی  ممکن است بهره ببرید باز هم پیشنهاد میکنیم با مشورت شرکت نرم افزاری اقدام به خرید نمایید.

اگر  بیشتر از یک دستگاه نیاز دارید پس باید شبکه داخلی بین کامپیوترها برقرار نمایید پیشنهاد ما به شما شبکه کابلی میباشد و دلیل پیشنهاد ما هزینه کمتر ،درصد خرابی بسیار کمتر و سرعت بالاتر نسبت به شبکه بیسیم است البته اگر به دلایلی امکان استفاده از کابل را ندارید  پس سعی نمایید از بهترین دستگاههای ارتباطی برای ارتباط بیسیم استفاده نمایید و پیشنهاد میکنیم اصلا در این مورد صرفه جویی نکنید چون دایم درگیر کندی و قطعی ارتباط خواهید بود ولی اگر شبکه ارتباطی ( بیسیم یا کابلی) اصولی طراحی و اجرا شده باشد تفاوت سرعت را مشاهده میکنید.

و باز هم توصیه میکنیم انجام امور شبکه را فقط توسط شرکتهایی که در این امر مشغول هستند انجام دهید و توسط  افراد دیگر مثل برقکار انجام ندهید.

عموما شرکتهای نرم افزاری خود دارای گروهی برای انجام این عملیات هستند.و بخاطر داشته باشید که در بازار وسایل شبکه متاسفانه اجناس تقلبی و بی کیفیت از کابل تا هاب بیشتر از اجناس با کیفیت و اصالت وجود دارد پس اگر آشنایی تخصصی ندارید هرگز اقدام به تهیه ننمایید (مخصوصا کابل و هاب سوییج)

در برخی اصناف (سوپر مارکت ،قنادی ، خشکبار و…)که فروش وزنی و کیلویی دارند نیاز به تهیه یک ترازو دیجیتال که با صندوق و نرم افزار ارتباط داشته باشند نیز دارند که برای تهیه یک ترازوی دیجیتال بهتر است که با شرکت نرم افزاری که قرار است نرم افزار را ار آن تهیه نمایند مشورت نمایند البته پیشنهاد ما اینست که برای خرید تمام تجهیزات با شرکت نرم افزار که برنامه فروش و حسابداری را از آن تهییه می نمایید مشورت نمایید تا دستگاههای را تهیه نمایید که با تکنولوژی نرم افزار همگام باشند تا دوباره مجبور به خرید دستگاه ها نباشید و در حین کار نیز مشکلی دچار نشوید.

تعداد صندوق فروش به وسعت قنادی،شیرینی فروشی و تعداد مشتریان روزانه دارد و البته به مرور زمان در هر لحظه با افزایش ترافیک میتوانید تعداد صندوق ها را افزایش دهید.

اگر در تهیه نرم افزار بتوانید انتخاب درستی داشته باشید مطمن باشید که بسیاری از مشکلاتی که همکاران شما و دیگر قنادی،شیرینی فروشی ها دارند را نخواهید داشت.

بهترین نرم افزار قنادی،شیرینی فروشیی برای صنف شما

نرم افزاری را تهیه نمایید که واقعا بصورت تخصصی برای صنف شما تهیه شده است و همکاران شما در این صنف از آن استفاده میکنند

بهترین نرم افزار قنادی،شیرینی فروشی برای صنف شما باید استانداردهایی را رعایت کرده باشد و دارای این امکانات نیز باشد:

  •  کاملا فارسی و اتوماتیک باشد
  • برای کار با آن نیازی به آشنایی باکامپیوتر و حسابداری نباشد
  • کاملا یکپارچه باشد  یعنی تمام امور فروش ،انبار و انبار داری،حسابداری داشته باشدو گزارش های مختلف از انبار و موجودی ، کاربران و صندوقدران امور مالی و حسابداری ،بدهکاران و بستانکاران ، چک و بانک ،سود و زیان ، ترازنامه را ارایه نماید.
  • دارای امکانات مشتری مداری ،تخفیفات،باشگاه مشتریان باشد.
  • امکان ارتباط با سایت فروش اینترنتی را داشته باشد.
  • از خرید نرم افزار بخاطر ارزانی آن جدا خودداری نمایید تا مانند بقیه مجبور به تهیه چند نرم افزار نگردید .

در تهیه نرم افزار حتما با همکاران خود و بقیه مشتریان نرم افزار مشورت نمایید

بخاطر داشته باشید یک نرم افزار مناسب ضمن افزایش سرعت در پاسخگویی امنیت را افزایش میدهد یعنی از بروز خطا توسط کاربر،صندوقدار و مشتری جلوگیری  می نماید و این بهترین دستاورد یک نرم افزار مناسب برای شماست.

سیستم دور کاری و مدیریت از راه دور را داشته باشد و مدیر بتواند گزارش های مختلف را بصورت لحظه ایی در موبایل و ایمیل خود دریافت نماید.

پس اگر بتوانید نرم افزاری با این شرایط را تهیه نمایید مطمن باشید که میتوانید قنادی،شیرینی فروشیی مکانیزه با سرعت و امنیت داشته باشید

و پیشنهاد ما بشما برای انتخاب یک نرم افزار قدرتمند و کامل برای قنادی،شیرینی فروشی  “نرم افزار ماندگار” است.

تهیه و خرید سخت افزارها( صندوق فروش ،ترازوی دیجیتال،بارکد اسکنر،سرور)

پیشنهاد مابه شما اینست که بعد از تهیه نرم افزار با مشورت شرکت نرم افزاری اقدام به خرید صندوق فروش و بقیه دستگاه ها نمایید چون میتوانند سخت افزارهایی را معرفی نمایند که طبق تجربه برای صنف شما مناسبتر است

در تهیه سخت افزارها سعی نمایید از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده نمایید بطور مثال صندوق فروش بهتر است سیتم های all in one از نوع لمسی باشد

برای تهیه بارکد اسکنر تا حد امکان از نوع سیم دار آن انتخاب نمایید در ایران برند دیتا لاجیک بسیار با کیفیت و طول عمر عالی میباشند

فیش پرینتر برای ارایه فاکتور و رسید خرید به مشتری میباشد و عموما در هنگام خرید صندوق همراه آن ارایه میشود از ویژگیهای خاص یک فیش پرینتر حرفه ایی  میتوان به سرعت بالای چاپ . کیفیت چاپ و ارتباط راحت با صندوق نام برد .متاسفانه  بیشتر فیش پرینترهای موجود در بازار ایران  از حد عادی نیز پایینتر میباشند و ما توصیه میکنیم از برند  “بیکسولون ” استفاده نمایید.

گروه فروش ما آماده ارایه پیشنهادهای مناسب با توجه به صنف کاری و خواسته ای شما میباشند.