نرم افزار فروش و حسابداری هایپر مارکت

خرید صندوق فروش و نرم افزار فروش و حسابداری
راهنمای خرید نرم افزار و سخت افزار برای فروشگاه

راهنمای خرید بهترین صندوق فروش،ترازوی دیجیتال و نرم افزار فروش و حسابداری برای هایپر مارکت

برای راه اندازی یک هایپر مارکت مکانیزه لازم است مواردی را در زمان تهیه سخت افزار ( صندوق فروش ،بارکد خوان،فیش پرینتر و سرور)و نرم افزار ( فروش،حسابداری ،انبار،مشتری مداری،فروش اینترنتی) در نظر داشته باشید.

در صنف کاری شما در هر حال چند مورد مشترک با بقیه اصناف برای یک هایپر مارکت مکانیزه وجود دارد مثل صندوق فروش مکانیزه که همراه با فیش پرینتر و بارکد اسکنر یک سیستم کاملا برای صندوق را انجام میدهند و یا نرم افزار که تمام امور ورود و خروج کالا ، انبارو انبار داری ،حسابداری را انجام دهد و درای سیستم های باشگاه مشتریان و تخفیفات و فروش اینترنتی نیز باشد.

در برخی اصناف ( سوپر مارکت ،قنادی ،خشکبار و…)که فروش وزنی دارند نیاز به تهیه یک ترازو دیجیتال که با صندوق و نرم افزار ارتباط داشته باشند نیز دارند که برای تهیه یک ترازوی دیجیتال بهتر است که با شرکت نرم افزاری که قرار است نرم افزار را ار آن تهیه نمایند مشورت نمایند البته پیشنهاد ما اینست که برای خرید تمام تجهیزات با شرکت نرم افزار که برنامه فروش و حسابداری را از آن تهیه می نمایید مشورت نمایید تا دستگاههای را تهیه نمایید که با تکنولوژی نرم افزار همگام باشند تا دوباره مجبور به خرید دستگاه ها نباشید و در حین کار نیز مشکلی دچار نشوید.

تعداد صندوق فروش به وسعت هایپر مارکت و تعداد مشتریان روزانه دارد و البته به مرور زمان در هر لحظه با افزایش ترافیک میتوانید تعداد صندوق ها را افزایش دهید.

اگر در تهیه نرم افزار بتوانید انتخاب درستی داشته باشید مطمن باشید که بسیاری از مشکلاتی که همکاران شما و دیگر هایپر مارکت ها دارند را نخواهید داشت.

بهترین نرم افزار هایپر مارکتی برای صنف شما

بهترین نرم افزار هایپر مارکتی برای صنف شما باید استانداردهایی را رعایت کرده باشد و دارای این امکانات نیز باشد:

  •  کاملا فارسی و اتوماتیک باشد
  • برای کار با آن نیازی به آشنایی باکامپیوتر و حسابداری نباشد
  • کاملا یکپارچه باشد  یعنی تمام امور فروش ،انبار و انبار داری،حسابداری داشته باشدو گزارش های مختلف از انبار و موجودی ، کاربران و صندوقدران امور مالی و حسابداری ،بدهکاران و بستانکاران،چک و بانک،سود و زیان،ترازنامه را ارایه نماید.
  • دارای  امکانات مشتری مداری ،تخفیفات ،باشگاه مشتریان باشد
  • امکان ارتباط با سایت فروش اینترنتی را داشته باشد.
  • نرم افزاری را تهیه نمایید که واقعا بصورت تخصصی برای صنف شما تهیه شده است و همکاران شما در این صنف از آن استفاده میکنند
  • از خرید نرم افزار بخاطر ارزانی آن جدا خودداری نمایید تا مانند بقیه مجبور به تهیه چند نرم افزار نگردید .
  • در تهیه نرم افزار حتما با همکاران خود و بقیه مشتریان نرم افزار مشورت نمایید
  • بخاطر داشته باشید یک نرم افزار مناسب ضمن افزایش سرعت در پاسخگویی امنیت را افزایش  میدهد یعنی از بروز خطا توسط کاربر،صندوقدار و مشتری جلوگیری  می نماید و این بهترین دستاورد یک نرم افزار مناسب برای شماست.
  • سیستم دور کاری و مدیریت از راه دور را داشته باشد و مدیر بتواند گزارش های مختلف را بصورت لحظه ایی در موبایل و ایمیل خود دریافت نماید.

پس اگر بتوانید نرم افزاری با این شرایط را تهیه نمایید مطمن باشید که میتوانید هایپر مارکتی مکانیزه با سرعت و امنیت داشته باشید

پیشنهاد مابشما اینست که بعد از تهیه نرم افزار با مشورت شرکت نرم افزاری اقدام به خرید صندوق فروش و بقیه دستگاه ها نمایید

و  برای انتخاب یک نرم افزار قدرتمند و کامل برای هایپر مارکت  “نرم افزار ماندگار” است.

در تهیه سخت افزارها سعی نمایید از جدیدترین تکنولوژی ها استفاده نمایید بطور مثال صندوق فروش بهتر است سیتم های all in one از نوع لمسی باشد

برای تهیه بارکد اسکنر تا حد امکان از نوع سیم دار آن انتخاب نمایید در ایران برند دیتا لاجیک بسیار با کیفیت و طول عمر عالی میباشند.

فیش پرینتر برای ارایه فاکتور و رسید خرید به مشتری میباشد و عموما در هنگام خرید صندوق همراه آن ارایه میشود  از ویژگیهای  خاص یک فیش پرینتر حرفه ایی  میتوان به سرعت بالای چاپ . کیفیت چاپ و ارتباط راحت  با صندوق نام برد .متاسفانه  بیشتر فیش پرینترهای موجود در بازار ایران از حد عادی نیز پایینتر میباشند و ما توصیه میکنیم از برند  “بیکسولون ” استفاده نمایید.

گروه فروش ما آماده ارایه پیشنهادهای مناسب با توجه به صنف کاری و خواسته ای شما میباشند.02126408304